En spännande dag :D
Publicerat den

Idag åkte jag, Amanda och Alexandra (mina fiiiiina kusiner :P) till täby på jakt efter en present till våran andra kusin som fyller år imorgon. Vi hittade en present men även med brist på information om priset så tog vi en nummerlapp och väntade tålmodigt på våran tur så vi fick köpa presenten. Det tog verkligen for eveeeeer tills det blev våran tur. Så sjukt många det var i täby mitt på dagen. Men precis när det skulle bli våran tur hördes det en massa pipanden och det visade sig vara hela täbys brandalarm. En kille ropade ut att en brand är i byggnaden och alla måste ut genom närmaste utgång. Och genast såg man hur alla bara flyr fältet och alla affärerna stängs på tre sekunder, alla människor bara forsar ut. Så vi tre försöker komma ut genom utgången vid bion men i sista sekunden innan vi ska gå ut så ropar killen att det var säkert att gå in igen.
-
Vi var så sjukt irriterade (iaf jag) så vi gick tillbaka till affären och sa att det igentligen var våran tur så köpte vi presenten endå. Så sjukt stööööört!!! I slutendan så flydde vi iallafall och drog till Stockholm. När vi var där så hade jag en plan som betod av att köpa hårfärg på hm :) Men jag hade glömt presentkortet som jag fick i julklapp hemma såklart! Så sjuuuuukr irriterande igen. Men vi stannade i stan ett tag sen drog vi hem igen till Vallentuna och fick skjuss av fina moster hem :D Vi fick iaf en bra present till kusinen vår, hoppas han blir glad annars vet jag inte vad jag ska göra haha! =)



♥ Amber ♥

Haha, det låter verkligen som en spännande dag Emma, speciellt det där med brandalarmet i Täby? :P



URL: http://citronsocker.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?