Hur ska jag hinna allt?
Publicerat den

Jag jag måste göra:
  • Sluta vara ego och inse att jag inte kan göra allt själv även fast jag önskar att jag kunde.
  • Få hjälp av Camilla med NO:n.
  • Göra klart min sigeldans.
  • Skaffa en singeldräkt.
  • Göra klart pardansen med Lollo.
  • Göra om pardräkten lite.
  • En egen lektion på gympan.
  • Lära mig en HEL SHINee eller Super Junior dans om jag ska ha någon chans att komma in på SM.
  • Lära mig lite andra saker inom dans som jag inte kan stava till (fail).
  • Sluta vara negativ hela jävla tiden, ursäkta språket. Men va fan håller jag på med?
Nu måste jag klara en sån där punkt en i taget... Då blir jag glad :P



Malin

Det är jättebra att göra listor och avklara en punkt i taget! Annars springer man bara runt som en dåre tokstressad och försöker göra allt samtidigt, det funkar inte! Trust me, I know ;) Love



URL: http://citronsocker.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?