day 18 - plans, dreams and goals you have
Publicerat den

Haha! Nu kommer en livsbeskrivning om mig själv för er som vill veta! ^^ Först ska jag gå 3 år på gymnasiet ofc med dans varje dag och dans på vanliga dansskolan i Vallentuna. Förhoppnings vis kan jag plugga japanska i gymnasiet också. Sen ska jag på nått eller annat sätt söka in till Sm Entertainment höhö :D Och nej, det är inte omöjligt. Bara vänta och se ni... Jag SKA komma in i en grupp! :) Jag kan faktiskt inte tänka mig att göra något annat än dans och sång. Jag är kanske inte bäst på att dansa eller sjunga men jag är absolut inte dålig heller. När vet man att man är bäst liksom? :O
-
En sak som jag också har tänkt på. Varför har dom bara tjej och killgrupper? Varför blandar dom inte typ? :O Det skulle vara roligt att vara i en blandad grupp med killar och tjejer eller med bara killar haha! :D Men seriöst, har ingen annan tänkt på det förutom jag? :DDD
Boyfriend, killgrupp.
SHINee, killgrupp.
2NE1, tjejgrupp.
F(x), tjejgrupp.
B2ST, killgrupp.
SNSD / Girls Generation, tjejgrupp.
Super Junior, killgrupp.
*suck* Helt plötsligt blev det här ett inlägg om en masas grupper som jag gillar. Men skitsamma, dom förtjänar lite screentime på min blogg! ^^






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?