PEEKABOO
Publicerat den

Sov i Elins rum inatt för det är verkligen dövarmt att sova 2 i samma rum. Älskar att mamma och Malin försökte väcka mig 2 gånger i morse men misslyckades totalt!^^ Dom ville att jag skulle följa med på loppis typ, men jag orkade inte >.< Laaaaaaaaaaaat! ~~~~
HAHAHA XDDD
-
Men när de kom tillbaka så gick Malin och jag till våra grannar och vattnade blommorna, gick ner till hennes katt och var där en stund sen gick vi ner till ica och köpte en massa godiiiis! :PP Vi satt och åt chips, dipp, choklad och kakor och kollade på your beautiful :'3 Sen nu på kvällen har jag varit ute med Lollo en stund. Det blev en väldrigt filosofisk promenad :) Lärolik och behövande. Men nu sitter jag här igen vid den underbara datan som jag har en ohälsosam relation till igen... Det känns som om datorn förstår mig lixom X))
-
Sen är jag såååååååå nervös inför gymnasiet. Jag hade klädproblem som jag har fixat. Haha, annars vet jag verkligen inte vad jag skulle göra XP Men första dagen kommer jag nog inte vara mig själv. Kommer vara helt lost och tyst som en mus, men jag hoppas att det ska gå bra! Vill verkligen inte typ vara mobbad i tre år :''''DDD Hoppas också att jag hittar dit. Det kanske är mitt största problem just nu. Jag hittar ju lite men inte så mycket >.<
*Random gif XD*
-
Men nu ska jag sluta skiva på det här ointresanta inlägget! Det kändes som om jag inte skrev så mycket så nu blev det ett reandom inlägg ^^






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?