Äventyr med lollo^^
Publicerat den

I förrgår var jag med Lollo:) Vi tittade på film hos henne och tittade på the social network. Först fattade jag typ ingenting för man måste verkligen hänga med i filmen annars är man helt lost. Det var så mycket teknikgrejer och det förstår jag mig inte på alls. Men för övrigt var den riktigt bra. Jag sov också hos Lollo så igår hade vi en lång syckeltur genom Brottby. Efter en stund gjorde det lite ont av att sitta på pakethållaren men det var roligt :P Vi svängde förbi Alice och sa grattis istället för att göra det på facebook :3 Sen så var det ju så himla varmt så vi gav upp eter en stund och åkte hem igen och åt glass och spelade spel i skuggan! =)

Idag har jag inte gjort något spännande alls så det finns igenting att berätta. Ska kanske börja laga lunch snart...
Men vi syns haha! :D







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?