Svenskalektion
Publicerat den

Nu har vi svenska. Det är bara 7 personer här inklusive mig. Resten och Juilär på slöjd och fotboll. Vi tittar på en film, Romeo Julia men jag tog en dator och leker lite hihi^^ Jag är klar med alltig nu i skolan. Vi har ingenting att göra på resten av lektionerna. Vi ska åka bort på klassresa och vara lediga i 3 dagar också, det e nice :D Sen är det över for ever!!! Inte lite glad man är :P
-
Idag ska vi till kusinen Hanna för hon tar studenten!! Grattis lilla Hanna! ^^ Det ska bli roligt. Om 3 år tar jag också studenten... shit. Jag är tillräckligt nervös för att börja på st:eriks. Jag kommer först och främst gå vilse i stan, jag har inget lokalsinne och kommer säkert gå till fel skola haha :3 Sen kommer jag nog ta fel buss eller vad som helst. Nej men det ska nog gå bra...
Hej då! haha^^






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?