Att orientera sig till orienteringen -.-
Publicerat den

Ursäkta min stavning på orientera (orkar liksom inte kolla upp hur det stavas xD)....

Men men! Idag skulle jag och Anna gå och titta när våran kompis hade orientering. Vi trodde att det var vid IP först men icke. Först skulle vi gå på en väg, sedan förbi en kyrka, på en okänd väg, svänga höger, gå en jäätelång bit förbi en massa kossor m.m., över en åker, gå lite till och SEN var vi framme vid en miljon människor och en massa tält. Det var ganska svårt att hitta Elin men tillslut kom vi på att hon kanske är ute och springer. Jag måste bara berömma alla orienterare som kan springa 6 kilometer under en timme!!!!! Här är jag och ska föreställa en dansare med världens bästa kondition men jag är långt ifrån vältränad haha xD Dansa kan jag göra hur mycket som helst men inte springa i en okänd skog. Så APPLÅDER TILL ER ORIENTERARE!!

En annan nackdel (fast mest för mig då) är att det finns så mycket pollen! När Anna och jag gick dit så gick vi igenom en massa skog och kossor. Inte kul alls -.-När vi gick hem tog vi världens omväg och gick via billisten och hem igen. Mina ben var helt döda när jag kom hem igen. Men lite kul var det iaf ;)

HAHAHA hittade den här på tumblr idag. Påminner mig om Malins katt Vilgot lite när han är på ninja-mode.



reham : )

vilket klass går du i just nu?



själv börja jag lyssna på den i mitten av 2009 utan att inse det & sedan i slutet av 2009 insåg jag att det var kpop hahhaaha - jag t.o.m gjorde en egen dans till DBSK's Are U a Good Girl XD mitt liv har förändrats så jävla mycket sen dess & jag är sjukt glad att jag är en kpoppare ^^



URL: http://wondeerland.blogg.se/


♥ Amber ♥

Haha det påminner lite om Vilgot faktiskt ;D



URL: http://citronsocker.blogg.se/


reham : )

själv börja jag lyssna på det i mitten av 2008.. ska det stå haha jag dubbelchecka aldrig det jag skrev - seg... XD



URL: http://wondeerland.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?