28 december
Publicerat den

Min jul var mycket trevlig, vi firade jul hemma och sedan hos min moster med hela släkten. Tittade på kalle anka, åt julmat, öppnade presenter. Inte mer märkvärdig än vad eran jul var. Men jag fick några underbara presenter bla: ascoola jeans, biokort och en hemlig present av mina två systrar. Det går då ut på att vi ska åka till en hemlig destination i januari och göra något, vilket ska bli otroligt spännande men samtidigt så hatar jag det för jag blir så himla nyfiken! ;) 
 
Förutom julfirandet så har jag varit hemma och njutit av lovet! Efter några händelser i skolan så längtade jag verkligen till lovet och det känns verkligen superhärligt med lov just nu. Jag har varit med både familj och vänner, speciellt mina gamla vänner. Det känns verkligen så synd att man inte har tid att prata med dem så mycket som jag önskar, men ni betyder lika mycket för mig fortfarande! Och Elin, hoppas du gillade din present verkligen fy fan vad Alice och jag letade presenter och så såg jag örhängerna och tänkte genast att de skulle passa dig :) Men som jag sa, det passar inte alla årstider ;)
 
Imorgon ska jag passa min systerson, hänga i vallentuna och kanske klippa mig. Vi får se vad dagen har att erbjuda :D Hoppas ni alla hade en trevlig jul, godnatt!
jag och Elin i 9:an <3 haha var blond dååååå ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?