kpop visit
Publicerat den

Ja, rent tekniskt så har vi lov redan. Alla lektioner är slut och det är avslutning imorgon som jag inte tänker gå på haha. Men det är inte över riktigt än! Jag har fortfarande 2 inlämningar jag ska hinna göra klart innan veckan är över. Dansläxan är jag snart klar med men no grejen kommer det nog bli lite problem med hehe, jag har nämligen slarvat bort pappret och min kära lärare VÄGRAR att göra ett fronterrum så det finns ingen chans att jag kan få tag i ett nytt papper och när hon delade ut uppgiften så sa hon att det var det enda exemplaret vi fick. Vilket gör där här lite besvärligt för mig, men det fixar sig nog någon gång haha :D
 
Måste bara berätta om ett kpop band som ska komma tillsverige 2013 i mars! A-PRINCE!!!!!! För att vara ärlig så jag inte lyssnat på dem så mycket,men vad fan gör det? DET ÄR SVERIGES FÖRSTA BESÖK AV EN KPOP GRUPP OCH KLART SOM FAN ATT JAG SKA DIT OM DOM SKA TILL TYROL PÅ GRÖNAN!!!
 
Tagga med lite kpop musik!
SMTOWN music



Anna

Hehe :P



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?