LOV! :)
Publicerat den

Nu är det offiellt lov! Mina planer för lovet är dansa, chilla, gå på dop och dansa lite till hehe :P Igår tittade vi på danstreornas slutproduktion. Det var så roligt och jag längtar verkligen tills när jag får göra det. Man har hört deras musik i korridorerna de senaste halvåret och nu fick man äntligen se den riktiga showen. Det som är en fördel med danstreorna är att de är typ 22 pers och vi i dansettan är bara 9 (!). Hur ska vi kunna göra en sån utfyllig koegrafi och dansa lika bra? Dom har också 2 killar med så de gjorde luft och så som inte vi kommer kunna göra, visst vi kan göra småluft men inte över axlarna! :O Men overall så var det roligt att se, vi ska skriva en liten uppgift om vad vi tyckte och så om deras dans typ. Fast den ska inte vara inlämnad förens om typ 20 dar så det är lungt! :D
-
I torsdags var jag och sköt med alex och amanda och det var första gången jag stog upp och sköt! Man måste ju hålla koll på allt samtidigt: fötterna, benen med sträckta knän, höften till vänster, armbågen på höften, vingla inte (då skjuter man snett), hålla andan när man skjuter (fast det visste jag redan). Men endå, det var sjukt jobbigt! Min hand var helt död efteråt och min fot hahahah xDD När man håller i geväret sa har man en handske som gör att handen blir stel och det är lättare att hålla geväret men när man är klar och ska ta av sig handsken känns det som om handen inte längre finns haha :D



Jessie :D

ajhjakfahf ;wwww; tack för ett sånt fint meddelande~~ ♥



sv: tyvärr vet jag inte vart man kan få tag på fina fina kpop designer @ tumblr ;~~~; sorry! jag brukar pilla på min egna desig xD jag antar att du får söka vidare på google? :O jag är inte så erfaren med tumblr ^^;;



btw, vilken är din tumblr-blogg? xD så att jag vet :3



URL: http://jessieskpopcorner.tumblr.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?