One of those days...
Publicerat den

Idag är det en sån dag då jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Jag har följt med mamma till mormor för att lämna en korg och varit på ica. Jag har lyssnat på en massa musik, gått runt i cirklar hemma och blivit uttråkad av att sitta vid datorn. Vilket är helt knäppt för jag och min dator är bokstavligt gifta and I can't live without him ♥ Men det finns ingenting kvar att göra. Igår fick jag något ryck och städade mitt rum. Nu ser mina hyllor sena ut och inte som ett bombnedslag längre. Jag har delat upp alla tolv delar på min hylla och just nu ser det ut såhär:
  • Örhängen och hudkrämer
  • Plattång m.m, dansskor, balettdräkt.
  • Papper, skolfoton, kepsar och skyttehandske.
  • Koftor.
  • Böcker, dvd:er, kirurgtejp m.m. och bandage och dyslexihjälpmedel på dvd.
  • gitarrprylar (plektrum, sladd, stämmare), nagelack och en massa halsband.
  • Flera koftor (det räckte inte med en hylla).
  • Skyttepokaler (dock är det inte alla, flera finns i skyttestugan som jag har vunnit med andra.).
  • Lampa, fjärkontroll, nutella xD, mobil.
  • Skolväskor.
  • Gosedjur (jag är fortfarande ett barn xD).
  • Hemtelefon och hörlurar.
VARSEGOD för den hemskt viktiga uppdateringen om vad som finns på mina hyllor, men nu vet ni ;).
 
Måste bara visa er vad min kusin kom med igår till mig. Hennes familj hade varit på loppis och då köpte dom den här till mig. Jag älskar den! Passar verkligen mig och den är verkligen superfint målad!
 
 
 



♥ Malin ♥

Åååh vad fin :)



URL: http://citronsocker.blogg.se/


Anna

Heej!!
Såg ditt sms men har lite svårt att svara härifrån. Förstår om det är jobbiga nyheter för dig. Min syster hade ju det som du säkert vet så jag vet hur det känns. Vet du vilken sort och hur läget är just nu?

Kram / Anna



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?