Wira Spelen Med Mormor♥
Publicerat den

Har varit och tittat på genrepet av Wira Spelen idag med min fina mormor. Tre av mina kompisar är med och de fick två fribiljetter var och jag fick två stycken så jag tog med mig mormor, hon är helt förtjust i Wira Spelen. Det var hur kul som helst och jättemysigt!
 
Vi åkte lite tidigare för att kunna kolla runt lite omkring vid Wira innan vi skulle se föreställningen. Jag han också ta lite bilder på det fina landskapet :) Det finns hur mycket fina saker som helst där som man kan köpa. En massa ljusstakar och grillar haha! :D Men det jag tog mest kort var på vattnet. Det var en massa bäckar som det rann vatten i och jag tyckte det var så fint ^^
 
Pjäsen var jätterolig och jag var helt förvånad över att alla små barnen kan komma ihåg vad de ska göra exakt var och när. Och vilket tålamod! Många barn skulle säkert bli utttråkade av att stå ganska länge på en och samma plats, men jag tyckte alla var superduktiga och det var mycket fint spelat, även av dom som inte sa någonting :) Det var också hästar med och det gjorde det hela mycket mer "livligare" och mer verkligt som om det verkligen utspelade sig för många många år sedan.
 
Nästa år skulle jag verkligen vilja vara med, även fast man kanske inte har huvudrollen direkt så är det en rolig upplevelse att få vra med i Wira Spelen. Och superbra jobbat Lollo, Elin och Alice, ni är bäst!! ♥♥♥
 
Här kommer lite bilder!
Next up - inlägg om Super Junior's Sexy, Free and Single teaser!!!!!
 
 



♥ Amber ♥

Åh vad mysigt och vackert, önskar jag vore där! Och vad roligt att du tog med dig mormor <3



URL: http://citronsocker.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?