Day 5: Your favorite SJ-T song
Publicerat den

Jag är lite seg med det här, men jag har ganska mycket att göra just nu så det går inte så snabbt hela tiden som jag hade önskat mig tyvärr.

Min favoritlåt måste vara Rokkugo. Först tyckte jag den var hur konstig som helst och fattade verkligen inte vad det handlade om men nu tycker jag den är skitbra och jag hade den som alarm på morgonen för att vakna ett tag xD Jag lovar att ni kommer flyga upp ur sängen om ni har den här som alarm! Det som också är väldigt coolt är att shindong och enhyuk hinner rappa hela alfabetet på tre sekunder!!! Det koreanska alfabeter är kanske lite lättare att rappa men men, det är coolt endå tycker jag. Och man blir så hemskt glad av den här låten så det går inte att vara ledsen eller arg efter man har hört den bara en gång hihi^^



♥ Amber ♥

Hahaha så galen låt och galen video! Men Shindong är jättesöt <3



URL: http://citronsocker.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?