Shopping ^^
Publicerat den

Jobbade i lördags och igår, showerna börjar närma sig och jagär supertaggad! Måste bara lära mig instruktörsdansen som vi ska visa upp på scenen annars ser det kanske lite konstigt ut om jag ska stå där och inte vet vad jag ska göra haha C: Efter att jag hade jobbat i lördags så åkte jag, mamma och mormor till Arninge för att shoppa lite grejer, var igentligen ute efter ett par nya vantar men det blev ett par nya träningsbyxor och andra småsaker. Ska försöka gå på jakt efter nya vantar senare i veckan, har ju hela lovet på mig faktiskt hehe ;)
 
Tänkte göra några fler inlägg idag om några tråkiga nyheter om bl.a. Leeteuk's millitärtjänst som han har påbörjat idag, Lay's höft eller benskada vet inte riktigt vad det är..., SM TOWN konsären och lite annat smått o gott hihi :)
 
Sov ungefär såhär bra idag för att det är lov.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?