Yixing's (Lay's) skada
Publicerat den

Jag vet faktiskt inte hur han skadades, om det var från något uppträdande eller helt enkelt allt knuffande mellan flygplatserna. Nyligen så var det på en flygplats och det var fullt med fans där som vanligt, visst att ni vill vara där och se dem men asso jag blir nästan arg, det är långt ifrån rätt att hålla på att knuffas och tillochmed KASTA presenter på dem så att dom ska ta emot presenterna även fast vakerna säger att man inte får. Jag har sagt förut att jag aldrig skulle åka till en flygplats och stå där och vänta på någon av mina idoler bara för att få se dem i bara några minuter. Det är urlöjligt. Jag förstår att man kanske vill vara där för att de sitt stöd eller vad som helt men när man börjar bli våldsam tycker jag att det absolut har gått för långt. Ni ska väl vara tillräckligt glada att ni ens får se dem i erat liv, lite svårare för alla fans som bor i Europa liksom. Hur ofta får vi chansen att träffa våra idoler?
 
Aja, meningen med detta inlägget var inte att bli förbannad på alla obsesiva fans som stalkar runt sina idoler och kastar saker på dem bara för att få uppmärksamhet. Det jag ville säga var att Lay är sjuk. Han har blivit skadat på ett eller annat sätt och kan inte riktigt gå ordentligt. Det kan vara höften eller benet, men jag vet inte vilket.
En medarbetare på ett hotell berättade för ett fan att Lay var skadad och att han var blek. Två personer fick hålla i honom när han gick för han ville inte använda en rullstol.
 
Jag är dödsorölig, om det är samma sak som hände med Kai och Tao. Båda dom gjorde illa sin höft när de uppträdde på scenen och fick väldigt ont jättelänge. men endå så fortsatte detas shema och de skulle uppträda nästa dag eller var det var...  Gör inte illa era idoler eller några andra för den delen :(






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?