Jobb och modellcasting
Publicerat den

Idag har jag jobbat och åkte senare till Täby med två vänner för att gå på modellcastingen. Gör det mest för att jag vill pröva lite nya saker. Att stå framför kameror och tagit bilder har jag gjort förut men aldrig profisionellt så det kan bli kul om dom väljer mig :) Dom skulle höra av sig efter några veckor, dock är det väldigt många som säker in så man måste nog ha en väldig tur om man blir vald hihi ^^ Man jag kan alltid hoppas på det bästa!
 
Planerna för resten av dagen är väl att läsa lite engelska och svenska och kanske börja titta på en ny koeansk serie, Innocent Man. Har hört att den ska vara väldigt bra så nu är det upp till bevis! Måste göra ett inlägg om Big som jag såg också. Är väldens sämta på att göra inlägg på bloggen nu den senaste tiden haha xD
 
 Bjuder på en liten låt av SHINee innan jag slutar detta inlägg. Inte en av deras senaste låtar men jag älskar den! En av SHINees första låtar faktiskt. Jag blir så lycklig när jag hör den, plus att Taemin rappar. Det är inte varje dag man hör det hihi ^^
Från vänster: Onew, Taemin, Jonghyun, Minho, Key.
(haha jag lovar, att när jag slutar blogga en vacker dag så kommer alla mina läsare vara experter på SHINee)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?