Audition! :)
Publicerat den

 
Hejsan alla glada, jag har nyss fått reda på av min "boss" eller vad man ska säga att jag ska få göra en liten miniaudition till att bli huvudinstruktör på funkykidz. Eftersom jag är assisterande instruktör så blir det inte en helt vanlig audition som man gör från början när man söker ett nytt jobb. Jag ska få visa upp en dans från vårat koncept så de får se hur jag klarar av att leda en grupp. Jag tycker det här ska bli jättekul och jag hoppas verkligen att jag får chansen att bli huvudinstruktör. Assisterande instruktör är superkul men jag tycker verkligen om att jobba som danslärare och skulle vilja pröva att jobba som huvudinstruktör och få lära mig mer hur det verkligen är att vara danslärare och leda en grupp ensam.
 
Om jag inte blir huvudinstruktör kommer jag självklart inte bli ledsen, jag är jättenöjd med att vara assisterande instruktör och jag tycker det är roligt att ha en medarbetare. Men jag skulle vilja ha klasser själv med de mindre barnen 2-3 år och 6-8 åringarna på Funkykidz. Jag blev mycket glad och ska fira lite med mina kompisar ikväll om allt går enligt planerna ;)
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?