SHINee Why So Serious?
Publicerat den

 
Bara en liten fråga till SM. Varför kan ni inte vänta tills Jonghyun har återhämtat sig från sin näsoperation efter hans olycka? Jag menar, är det verkligen viktigare att komma ut med en musikvideo utan en medlem och få in pengar mycket snabbare än att hela gruppen är tillsammans? Ni skulle garanterat tjäna mer pengar om hela gruppen var tillsammans i en musikvideo....
 
Förutom det: allt är perfekt! Låten, dansen, the outfits... allt kommer bli helt underbart när musikvideon släpps! Och Minho dödar mig med hans perfektion ♥
 



Ida

Whyyyyy so seeeerioouuus! ^o^ Jag håller med dig, SM borde vänta tills Jonghyun är frisk ;c

Svar: Ja jag måste lyssna på Kero One ^^ (jag har inte haft tid att göra det än hehe.. men jag får göra det snart x) )
Hihi ja, det ska bli superkul att åka till Spanien!! Ahhh mindre än en månad kvar ju :) *nervous nervous*

På torsdag ska jag på en föreläsning om olika gymnasier :D Jag ska kolla på estet, humanistiska och nåt mer ^^



URL: http://idoweow.wordpress.com


Mojjin

Näsoperation efter olycka... Vad för olycka?



URL:


Anonym

håller med dig men då måste dom andra grupprna *host* exo *host* vänta enu längre på sin comeback för att det var plannerat att shinee skulle gjort comeback i slutet av april så sm vill ju såklart följa sin planering



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?