Miracles in December
Publicerat den

 
Nu lägger jag bara upp den koreanska versionen men jag hoppas att ni förstår att jag älskar båda versionerna lika mycket. Vill bara förklara hur bra den här låten är. Texten är underbar och det är spännande att bara höra tre röster och påminner lite tillbaka i tiden då What Is Love kom ut. The main vocals är så jävla bra och förtjänar allt ljus som de kan få. Däremot i den koreanska verisonen sjunger Chen, Baekhyun och D.O och i den kinesiska byts D.O ut mot Luhan.
 
Melodin är så vacker och jag har lyssnat på den här enda sen den kom ut och låtarna på albumet är helt perfekta också. Musikvideon är så enkel men endå detaljrik. Alla har sina små "händelser" och det är bara så vackert och jag får verkligen en julkänsla. Liveuppträdandet med den här låten är perfekt. Låtarna i albumet är minst lika bra men jag har en personlig favorit, The Star. Och det är för att Chanyeols rapp här är helt otroligt fin och alla rappare i EXO kommer fram och det blir harmoni och rappen liksom. Helt underbart. Men alla låtar är underbara och jag önskar att jag hade albumet, både K och M versionen.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?