Första jobbtillfället imorgon för terminen
Publicerat den

Funkykidz dansklasser brukar börja ganska sent på terminerna så imorgon kommer jag äntligen få träffa förhoppningsvis gamla och nya barn från min grupp! Jag har spenderat min dag att gå igenom alla danser nogrant så att jag inte glömmer bort någonting och hoppas på att det ska bli en rolig första dag på terminen för mig och barnen. Jag ska också arbeta med en ny tjej som heter Louise som jag inte jobbade med förra terminen. Det ska bli spännande och se hur hon är! :)
 
Efter danslektionerna ska jag vara kvar i stan med mina vänner och ha det trevligt, kanske äntligen klippa mitt hår kort men vi får se om det händer. Vem vet? På söndag är dagen också fylld av dans både som lärare och elev, så jag vet inte om jag kommer skriva mer i helgen. Ha en bra fredagskväll iaf ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?