Upptagen vecka
Publicerat den

Hejsan! Det var ett tag sedan jag skrev något här så jag tänkte göra en lite uppdatering. Jag har gått i skolan som vanligt, har äntligen fått steppa i skolan som jag tycker är väldigt roligt! Stepphar alltid varit för mig en coll dansstil men som jag aldrig har tänkt mig att prova, men nu har vi fått chansen i tre veckor i skolan och jag kan säga att det är väldigt roligt och jag har väldigt mycket träningsverk i mina muskler i benen och fötterna haha :) Förutom det har jag varit på ett nattligt besök på Astid Lindgrens Barnsjukhus, haft öppet hus igår och varit på en workshop idag inför den komande terminen med mitt jobb. Öppet hus var trevligt, det kom inte så väldigt många men det var kul att dansa iallafall. Efteråt gick jag och mamma och shoppade lite, fick med mig hem bland annat två par jeans och en skjorta.
 
Dagens workshop låg ute i Bosön. Helt ute i ingenstanns. Det tog sin lilla tid att komma dit men när vi väl kom dit så gick vi igenom alla danser till programmet och pratade om eventuella frågor med mera. Imorgon är det måndag och vi har den sista stepplektionen då om jag inte minns fel och min kära vän fyller också år då! :) På tisdag ska jag på ett möte med Funkykidz igen och ska troligen stanna kvar i stan och äta middag med min klasskompis som också jobbar där sedan åker vi vidare till mötet. ^^
 
Förutom detta har jag också en del läxor i naturkunskap som jag verkligen ska kämpa mig igenom och försöka hinna klart innan nästa vecka är slut.
Den nya skjortan och ett halsband som mamma köpte till mig förut, gissa om jag blev rädd när jag såg den på sängen...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?