The Kpop Meetup
Publicerat den

I lördags gick jag och en kompis till The Kpop Meetup vid kulturhuset och jag kan säga att det var verkligen superkul! :) Det var en massa saker som hände, det var uppträdanden av olika grupper, lekar, cosplay, kareoke och allmänt dansande för mig del xD Hela dagen var helt perfekt och jag kände mig ännu mer sugen på att gå med i en dansgrupp o dansa till kpop och lära känna nya människor ;)
Dock har jag inte haft tid med det och i trean har jag en stor plan för att sätta upp en dansshow med kpop inspirerat och skulle därför inte ha tid då heller. Men jag tror att jag kan lära mig mycket om jag går med i en grupp och jag får även chanser att uppträda på event som detta. Vilken dansgrupp jag gör audition till får väl jag ta när det kommer. Det finns många nya grupper som är väldigt duktiga!
Finns inte så mycket bilder på mig från det här haha, men här är en bild från när vi gjorde lekar :D
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?