Bästa 18 års presenten ever
Publicerat den

Alltså den där föreställningen var någonting som jag aldrig kommer glömma. Jag har alltid tyckt att breakdance är väldigt facinerade och jag önskar att jag kunde mer breakdans än vad jag gör nu. Men jag har lite kunskap i det tro det eller ej! :) Det var så många moment som gjorde föreställningen så bra. Den klassiska musiken och breakdance är skitcoolt tillsammans upptäckte jagbland annat haha. De var två pianister där som spelade piano till vissa dansnummer och ibland var det annan musik som spelade men fortfarande med piano och bach inspirerat men med lite mer "beat" i det. Scenen var begränsad och lite upphöjd för dem och det är så jäkla coolt att de kan använda en sån liten scen. Det var faktiskt det första jag tänkte på när jag gick in, att det var en väldigt liten scen.
 
Alla dansare var så jäkla bra och det är svårt att sätta fringret på vem som var bäst, men jag hade ett öga på en viss kille hehe. Han är en skitbra dansare och var väldigt komisk och jag skattade väldigt mycket. En väldigt bra kombination av otroligt bra dans, komedi och skådespel. Helst klart den bästa dansföreställningen jag har sett. Svansjön baletten ligger som stark tvåa. När allt var slut var jag typ i chock eller något haha. Visste inte riktigt vad jag skulle säga. Det räcker liksom inte med att säga att den är bra. Vill typ skriva en bok tjock som en bibel om hur jävla fantastisk den var. Nä usch på dig dansen, du får mig att känna en massa saker hahahhahaha.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?