EGO
Publicerat den

Soloredovisningen är över och det gick jättebra! Jag tror att alla var lite nervösa eftersom vi inte hade en bestämd ordning som vi skulle visa upp. Våran lärare bestämde i förtid och berättade när det var vår tur. Jag var nummer två så det var inte så farligt. Vi fick inga betyg nu direkt eller någon komentar utan det kommer vi ta sedan på utvecklignssamtalet.
 
Imorgon är också en viktig dag, jag ska på en arbetsinterjvu! Det ska bli riktigt spännande :). Och jag har dans på eftermiddagen. Missade dansen idag pga att vi skulle se en föreställning klockan 18.00. För att vara ärlig så skulle jag hellre gått på dansen såklart men skolan först eller? Hade ont i huvudet typ hela dagen lite dovt sådär så det var inte så trevligt. Det bidrog väl till att jag var mindre sugen på att se en föreställning. Men den var inte jättedålig iallafall.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen med min träningvärk och ömma kropp och titta på ett avsnitt på NCIS. God natt! :)
Det här är de fem killarna från Big Bang som sjöng låten EGO som jag använde till mitt solo idag!♥



♥Malin♥

Vad är det för arbetsintervju? :)



URL: http://malinvirvelvind.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?