Sleepover
Publicerat den

Som jag har saknat dessa sleepovers med mina vänner från grundskolan! Känndes jättebysigt att få till tiden och samla alla igen och bara mysa. Vi han titta på två filmer på kvällen men jag däckade under den andra filmen men vaknade och såg slutet på filmen haha! Känske var lika bra meden liten powernap där för då höll jag mig vaken tills klockan 5 ungefär när vi låg och pratade i våra sängar. Och för en gångs skull så somnade jag inte först! :) Det brukar alltid vara jag som somnar hyfsagt tidigt medans alla andra kan ligga och prata i flera timmar. Vi vaknade runt 12 kanske och åt frukost medans vi kollade på vänner hihi ^_^ Myyyys!
 
Nu är jag hemma och ligger i sängen och vet itne vad jag ska göra med mitt liv. jag är så trött men endå pigg på något sätt. Ska nog ta och dusha och sen titta på någon serie som vanligt haha. Imorgon ska jag till tandläkaren och ha uppföljning med hur det går med min nya bettskena som är typ dubbelt så stor. jag kan inte prata ordentligt eller stänga munnen och en kompis sa idag att jag låter full när jag pratar när jag har den i  munnen haha! x) Det kanske kan stämma? ;)
 
Nä, nu ska jag gå och göra någon nytta i livet. Ha det bra! :D
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?