Låtval
Publicerat den

Att välja låt till min solodans är ett jävla jobb. Jag ångrar mig efter bara en liten stund och jag försöker verkligen hålla fast vid mina låtval och hitta en låt jag kan arbeta med på olika sätt. Just nu ligger det mellan G-Dragon's A Boy och Big Bang's EGO. Jag vill ha en låt med en bra takt och ha en intressant musik. Texterna till låtarna är också väldigt bra om man nu förstår dem! Men är är lite tanken bakom till varför jag ville arbeta med en koreansk låt. Då får jag mina tittare att tänka efter vad jag vill få fram för känslor och tankar med dansen. Båda låtarna passar också bra att dansa street, jazzfunk, house osv. till. Vilket passar mig utmärkt! :)
 
Jo! Du kom komenterade nedanför på mitt förra inlägg, jag kunde inte se vem du var så du får gärna slänga in en till komentar och säga vem du är (pinsamt om jag redan vet vem du är.... awkward xD).
 
Finaste Big Bang!
Från vänster: T.O.P, Seungri, Taeyang, Daesung, G-Dragon
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?