Lovet har börjat
Publicerat den

Har precis kommit hem från dansen på house of shapes och nu är det officiellt lov för mig kan man säga ;). Nu är det ingen dans på hela veckan och jag ska vila så mycket som möjligt. Dock ska jag hinna med lite läxor, men tänker absolut inte tillägna lovet till skolarbete, ett lov är ett lov och så måste det få vara! Ska försöka spendera tid med mina vänner med myskvällar och kanske lite shopping där i mellan :D.
 
Snart ska jag äta middag och chilla med mami resten av kvällen, imorgon fyller min kusin år (en annan kusin fyllde år idag) så det blir nog ett besök till henne med en grattishälsning och en present sen får vi se vad dagen har att erbjuda.
 
På tal om ingenting så har jag märkt att jag inte updaterar så mycket om kpop så mycket som jag brukade förut. Ska jag skylla på tidsbrist eller lathet, fast sanningen är nog att det gäller lite av båda. Jag ska försöka uppdatera under lovet lite av det jag tycker har varit spännande och värt att veta. 2NE1 har kommit ut med ett nytt album, EXO har släppt sin teaser för Overdose och ett nytt album kommer snart, SJ-M har släppt en ny skiva och MV m.m. Så det blir nog lite kpop igen på min kpopblogg wihoo!! Jag har också en väldigt stor brist på bilder på mig själv, vardagen och saker som kan passa ihop på inläggen, där skyller jag på latheten. Men ska väl försöka fixa det också nån gång haha.
 
 
En awkward bild på mig under genrep med min dansföreställning! ^^
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?