Off to school!
Publicerat den

Just nu håller jag på att göra mig klar för att gå till skolan - på en söndag. Efter repet tänkte jag kanske ta mig en tur genom stan och köpa nya örhängen som jag ska ha på föreställningarna. För några dagar sen under ett rep så fastnade mitt örhänge i Lones hår och det drog som fan i mitt öra. Jag kände på örsnibben och märkte hur ont det gjorde och att mitt örhänge var borta. Det var mitt i en dans också och jag fick så ont så jag stannade till och alla andra kollade på mig och undrade vad som hade hänt. Jag hittade pluppen på örhänget och la den på en stol och fortsatte dansa. Sen visade det sig att örhänget satt fast i Lones hår haha. Så nu tänkte jag köpa vita, runda, små örhängen som inte kommer trilla av. Sen kanske jag tänkte köpa nya shorts och linnen, har bara ca 1-2 par shorts som funkar för sommarvärmen och tänkte fylla på lagret lite hehe ;)
 
Jag är så jäkla taggad inför imorgon och det är faktiskt skönt att få repa idag. Lite trött kanske man bli imorn men det är de värt! Nu måste jag gå, vi hörs! :)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?