Bruten tå ;)
Publicerat den

Hej ni! Jag har minsann inte skrivit på ett tag. Jag tänkte skriva lite om hur dagen var igår. Jag hade genrep för mitt gymnasiearbete och det gick jättebra! Det var 4 stycken som var sjuka men allt gick endå bra. Vi tränade först i danssalarna och gick igenom varje dans och parkournummer medan Elin tog massa kort och filmade. Min handledare var också där och tittade på, hon tyckte allt var jättebra och hon har verkligen visat engagemang i mitt arbete och tycket allt varit så spännande! :)
 
Efter vi hade repat i danssalarna gick vi vidare till en stor teatersal där vi kommer redovisa projektet. Tyvärr så var aulan upptagen med musikelever och instrument som skulle stå ivägen :(. men detta funkar endå! Plus att det är bättre dansgolv. Där gick vi igenom hur allt skulle bli med utgångar, ombyten, ljus, ljud osv. Vi gjorde genrep utan ombyten och ett med så man får se exakt hur lång tid man har på sig imellan varje dans. Jag har det liiite streseigt mellan typ alla danser xD Men stress är kul, iallafall backstage :)
 
Den brutna tån kom till precis när vi hade förflyttat oss in till teatersalarna och jag skulle kolla runt draperiet om det fanns en ingång i mitten. Då snubblade jag på en salgs viktgrej som ska tynga ner en vägg gjord av trä som man kan ställa upp på sidorna. Den vär tung och hård bara så ni vet. Jag snubblar då in i den och rakt i väggen och faller till marken i smärta. Det gör ont men samtidigt skrattar jag för det var så jävla kul.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?