Träningsvärk
Publicerat den

Hade inga lektioner i skolan ida men jag åkte dit för att dansa och ha parkourträning på eftermiddagen. Han klart med lite dans till gymnasiearbetet och en uppgift i dans som jag ska redovisa imorn på jazzen. Och jag är väldigt nöjd med hur den frasen blev som vi ska göra över golvet. Uppgiften var att man skulle göra en fras som skulle vara över golvet och till valfri musik, gissa vilken sorts musik jag tog? ;) Min fras är lagom lång, tre stycken 8:or, med olika nivåer, dynamiker och krafter :).
 
För övrigt har jag världens träningsvärk i ben, armar, axlar, rygg osv. Inte så jävla nice. Men att ha träningsvärk i sig är kul för då vet man att man har kämpat och gjort någonting bra, men itne så kul när man får tränignsvärk överallt x). Jag har spenderat mycket av dagen till att stretcha och dansa så att jag skulle mjuka upp mina muskler och det hjälpte lite. Ska kanske använda vår massagemadrass en stund innan jag sover så det känns lite bättre :).
 
I helgen kanske jag ska träffa mina vänner för att klämma in en update om vad som händer i våra liv, Just nu är mitt liv extra spännande och vi diskuterar det mycket xD Nu ska jag kolla igenom trängingsfilmerna som jag har filmat idag, vi hörs! :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?