Plannerad sommar
Publicerat den

När jag tänker efter så har jag aldrig haft några noggranna planer på ett lov, speciellt inte sommarlov. Det jag brukar göra är att bara stanna hemma, umgås med vänner och familj och förra året han jag med både grönan och skansen. Jag har inte fått något sommarjobb förut under ett sommarlov men nu har jag fått ett sommarjobb i tre veckor. Det känns väldigt roligt och jag kommer vistas mer ute då istället för att sitta inne framför min älskade dator ;)
 
En annan okan jag och mina vänner har typ kommit fram till lite halvt är att åka på en litem minisemester i nedre delen av Sverige. Till Göteborg för att vara exakt och ha det mysigt o gå på liseberg kanske. Men den planen är inte färdiglaggd men det skulle vara väldigt roligt att åka bort med sina vänner under sommaren! :)
 
Har inte mycket mer att berätta just nu, eller tid för den delen. Mycket läxor som ska lämnas in innan betygen sätts, dansträningar i skolan och på HoS, showerna börjar närma sig och jag kan inte vissa danser till 100%, men lite press ska man ju ha annars är det inte kul ;) Stress, stress, stress...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?