Parkour-Emma!
Publicerat den

Min dag har bjudit på många spännande saker. Jag var på sjukhuset en snabbis och pratade med en människa sen åkte jag till tc för att träffa Don för att öva lite parkour. Jag börjar bli liiiite duktig iaf! ;) Lektionen i onsdags så kände jag mig sämst. Trodde att jag skulle kunna göra mer saker men fy vad dålig jag kände mig, dock var ju det en massa andra som prövade första gången och var sämre än mig, men jag hatar känslan att vara ny på någonting och inte kunna klara av det haha. Så nu jävlar tog jag tag i problemet och vi övade en stund vid tc. Vi stötte på Aleks och sen gick vi vidare mot något konstigt ställe nedanför tågen. Där höll vi på ett tag innan vi drog hemmåt :)
 
Jag gick senare på 676:an från danderyd hem och under resans gång var det inget problem fram tills roslagsnäsby. Då visade skylten något helt annat än gillinge, tänkte inte så mycket på det förutom att det bara kan vara något fel. Skitsamma liksom. Så efter vi hade passerat gillinge stod det fortfarande samma sak men jag tryckte endå på stop såklart. Men NEJ, han åker förbi brottby. Jag vet inte riktigt vad som hände. Missade han att jag tryckte på stop? Är han efterbeliven? Så jag smsar mamma och tycker att det är lite konstigt. Sedan går jag ner och pratar med chaffisen som säger att bussen stannar först vid något jävla campus. Mamma säger åt mig att gå av ända bort i norrtälje för att köpa en biljett på pressbyrån så jag kan åka hem igen. Vilket är mitt enda val. Mitt batteri på mobilen var typ 2% så jag stängde av den några hållplatser innan norrtälje. Jag köpte min biljett, gick på bussen, satte på mobilen och inser att klockan är 18.50. Vilket gör så att jag igentligen inte skulle behövt köpa en ny biljett för mitt skolkort räckte fortfarande. Och ja, jag är en sån som kan ta en buss när mitt skolkort håller i tio minuter när jag i själva fallet har längre tid att åka.
 
Inte nog med att jag var svinarg på chaffisen så var jag stört hungrig för jag hade inte ätit middag. Så när jag kom hem så har jag nu ätit en massa pannkakor, 2 bullar, chips och läsk. (nyttigaste människan ever!) Men orka vara arg forever. Har legat i min säng och bara tittat på serier som vanligt och stretchat i min säng för den här träningsvärken gör oändligt ont!
 
Här får ni en bild på mig och Ganya istället för en massa gnäll som avslut ^^
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?