Första tentan
Publicerat den

Min allra första tenta gjordes idag och jag kan gladerligen informera er om att jag blev klar på ca en timme (!!!). Frågorna var verkligen inte alls svåra och eftersom vi fick en gamal tenta som visade sig vara exakt samma tenta som nu med några extrafrågor så gick ju allt bra! Självklart var det lite saker jag var osäker på men jag känner mig endå nöjd med min insatts, från att vara supernervös och helst velat springa därifrån till att faktiskt gå ut genom dörren och känna mig extremt nöjd. Det är vissa saker som jag fortfarande har suttit och funderat på om jag verkligen har gjort rätt men det finns inget jag kan göra nu! ;)
 
Efter tentan ringde jag mamma och var extremt glad att jag blev klar så tidigt och för att allt gick bra, sen åkte jag hem och har nu haft flera timmar för mig själv. har tittat på serien The Flash, vilket de flesta kanske känner igen vilken denna superhjälte är. Det finns bara tre avsnitt en så länge men det är så spännande! Rekomenderas starkt till alla som gillar superhjälte-teman!
Ikväll ska jag dansa dancehall och bara känna att jag är ledig. Jag är ledig från skolan hela denna veckan men det är även roliga möten och andra saker som ska fixas denna vecka, bl.a. köpa en ny dator´, möte med blueberry, möte på sjukhuset (kanske inte så kul) men jag ska även där hämta två biljetter till comic con som min läkare ringde och frågade mig idag om jag ville gå på. Självklart sa jag ja!
 
Vi hörs senare, ska titta klart på det senaste avsnittet med The Flash nu! :D






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?