A bed of two
Publicerat den

Det händer saker. Jag hade min första jobbdag och det var minst sagt intressant, lite svårigheter, missförstånd osv men fantastiskt kul! Fick även min kusins säng som är en 160 säng. Fatta vad skönt. Jag som äskar space och ensamhet ska njuta av att virvla omkring i sömnen i en skön madrass och utan "stängel" som min nuvarande säng har haha. Lite möblering på mitt rum ska ske på onsdag och imorgon kommer städningen och planeringen. 
 
På tal om ingenting så måste ni bara lyssna på Imagine Dragons skiva "Smoke + Mirrors" Brukar ha små moments när jag lyssnar sönder ett band/artist när kpopvärlden inte erbjuder något nytt och spännande. Dock är Amber's Shake that brass väldigt awesome, so check that out! :) 
 
På senaste tiden har jag tänkt mycket på intressen, eller saker man är intresserad av men kanske inte vanligtvis vet mycket om eller pysslar med alls. Några exempel för mig som jag tycker är otroligt intressant av absolut ingen anledning alls är tex: 
Sjukhus (och alla möjliga yrken som finns)
dinosaurier (cuz why not)
bilar (intresset blev större efter fast filmerna)
inredning
 
Jag skulle också bara vilja uttrycka att jag aldrig kommer se fifty shades of grey för en miljon olika anledningar (på tal om ingenting liksom) samt cirkeln. Tyvärr alltså. Har en massa vänner som gillar fifty shades of grey och ett stort nej på den, jag kommer vägra den så länge jag lever. Cirkeln har jag nästan enbart svårt med för att den är svensk. Nu vill jag inte framstå som en människa som hatar svenska filmer, men det är nog så jag måste formulera mig, men endå inte? Jag stör mig på svenskan i allmänhet. Så tanken på att se en svensk film stör mig enormt. Tycker det är tillräckligt jobbigt att titta på våra klassiker av Astrid Lindgren enbart för att det är svenska. Om det vore en tecknad film hade det absolut inte varit några problem. 
 
Detta känndes lite random. Vädligt konstigt inlägg. Men ärligt så finns det kanske inte att bjuda på. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?