Gröna Lund
Publicerat den

I sommar ska jag arbeta på gröna lund med spel. Det känns väldigt spännande och efter ett byte av schema så känns allt bra och två utbildningar är inbokade. Innan man börjar jobba så är det en hel del man måste gå igenom som säkerhet, hur det funkar i varje avelning osv. Min första arbetsdag är den 23 maj och slutar 30 agusti. Det är mindre än det första schemat jag fick men jag är nöjd! Man kan också anmäla sig på extrapass så vi får väl se hur mycket jag kommer jobba :) 
 
Jag har också fått ett till jobb som fritidsvikarie. Företaget ringer till anställda och frågar om de kan hoppa in på olika skolar som är i behov den efteriddagen. Jag vill inte heller skaffa ett heltidsjobb just nu eftersom jag flyttar efter sommaren så jag känner att det blir väldigt krångligt och onödigt. Trivs när jag kan hoppa in lite närsom! 
 
Resten av veckan består av dans och kanske träffa lite vänner i helgen. Jag behöver också vila ibland, så att inte jobba resten av veckan känns väldigt bra. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?