SERIÖST DEN ROLIGASTE DAGEN I MITT LIV!
Publicerat den

Den här dagen har faktiskt varig rolig och ledsen, grymt mycket saker hände på en dag! När jag kom till skolan upptäckte jag att jag hade glömt min skåpnyckel på mitt bord hemma vilket var urjobbigt för då var jag tvungen att bära runt på min väska hela dagen. Fast igentligen gjorde det ingenting för jag hade alla böcker som jag behövde och vi slutade tidigt. Vi hade dansimprovisation, kul som vanligt. Efter skolan så skulle jag igentligen gå till min gamla skola och hälsa på men det blev inställt. Så jag gick med 2 andra till mc och åt en hamburgare istället :) Men på väg hem när jag satt på tunnelbanan så upptäckte jag att min plånbok var borta! Gissa om jag fick panik!!! Jag började ringa Marre och Moa som jag var med och sa att dom skulle gå tillbaka till mc och fråga personalen om dom hade tagit den. Sen slutade min mobil funka i typ några minuter så jag fick ännu mer panik så jag tog bussen hem så jag skulle kunna ringa hemifrån men sen funkade mobilen igen och jag fick tag på dom. Marre och några andra gick tillbaka och fick tillbaka den :) Älskar min beskrivning av plånboken "Den är blå med pingviner på och det står penguin på den! "
-
Så nu har dom tagit min plånbok så den är säker, får tillbaka den på måndag :D Min dag kunde inte varit bättre :)
Men till allvaret nu, jag ska plugga matte idag eftersom det är prov om någon vecka och jag ligger lite efter så jag tänkte att det är nog bra att fatta allting innan man skrivet ett stort skitprov på typ 200 sidor eller ngt :P






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?