Skoldagarna bara rullar på!
Publicerat den

Haha vilken rubrik xD Men det är nog sant, jag hade min första japanska lektion idag. Det var riktigt spännande, och läraren är jätterolig ;) Vi har börjar naturvetenskap och historia, vi har en annan lärare i jazz som vi inte har haft förut (man dööööör efter dom passen haha!!) och min första teaterlektion sker på måndag. Mitt schema är helt okej förutom dödsdagen måndag då jag slutar 20 över 5 alltså typ halv 6. Vi har inte hunnit hämta ut alla böcker ännu men det kommer väl så småningom. Mer en såhär hiner jag tyvärr inte skriva. Ska försöka öva lite på danserna innan jag går och lägger mig. Jag börjar faktiskt jobba i helgen! Mycket dans och glädje kommer det att bli! ^^
 
EPIC ENDING! Chanyeols element :)



♥ Malin ♥

Åh har du börjat med japanskan nu?! Vad roligt, du måste lära mig! :D Och teater, jätteroligt ju! Jag är så avundsjuk på dig just nu, haha! ;)



URL: http://citronsocker.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?