CNBLUE - I'm A Loner~
Publicerat den

CNBLUE är det andra "kända" bandet (med instrument) som jag vet om i korea, det andra är FT ISLAND. CNBLUE har jag inte tänktpå så mycket förut. Jag har sett nyheter med dom m.m. men jag har aldrigriktigt kollat upp bandet. Men efter att jag kollade på heartstrings så tyckte jag mer om bandet. Trummisen och the leadsinger var med i heartstrings. En mycket fin dramaserie bland alla miljoner där ute hihi^^
-
Anyway~ Den låten som jag tycker mest om efter att ha lyssnat på en massa så har jag kommit fram till att "I'm A Loner" är en av de bästa dehar gjort. Desutom så får alla fyra damp imitten och börjar skrika. K-pop gone maaaaaaaaad~~~~ Man ser deras tändeeeeeeeeer OMG! Haha, för dom som känner mig så vet de om att jag är utseendefixerad när det häller tänder och munnar, jag vet inte varför... Men en lång period så tyckte inte jag om mitt leende för jag såg ut som en jävla vampyr och det störde mig att alla kunde lee så fint men inte jag. Men nu är det fixat och jag kan lee som alla andra. *återgå till saken emma...* Jag har hört att om man har ett fint leende så är man oftast en mycket glad person, och därifrån, tycker jag om människor med fina tänder och läppar (läpparna hör till leendet dööhh). Så,min favorit i CNBLUE måste vara Minhyuk som är trummisen. Bild kommer nedan på hans fina leende! :D Här är den underbara låten I'm A Loner med engelsk översättning för dom som vill fatta vad de sjunger^^

*helt oseriös bild men jag dööööör vad söt han är*






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?