Sexy, Free and Single!!!
Publicerat den

I SPOT KANGIN!!!!!!! Han kan ju dansa whoho!!!! Det var de jag var mest rädd för efter han hade varit i militären i två år xD Men det visar sig att mna inte kan glömma bort hur man dansar wiiieeeeee :)
Jag är helt överlycklig, mv:n kommer bli hur awesome som helst. Dansen ser redan jättebra ut och själva låttiteln är lite strange but i like it ;) My feelings are all over the place again >.<
Eller?
 
Nej men nu när mv teasern är ute så tänkte jag dela med mig av alla deras teaser bilder. Dom påminner lite om grekiska gudar eller något hihi^^
Yesung och hans lilla fågelbo xD
Shindong o.O Den påminner lite om Big Bang's teaserbild för Alive albumet när de var "frusna" som Shindong är. Men Shindong ser mycket snyggare ut! (Sorry Big Bang, men Super Junior kommer först...)
Reyowook och hans fatastiska käklinje....
Hästen Siwon!! :D
Fantastiska leadaren Leeteuk. var tvungen och tänka efter först jättelänge för första gången jag såg bilden om det verkligen var han haha! Det ser inte alls ut som Leeteuk ju x)
Dancing machine Eunhyuk =)
Sungmin.... likea lady o__o
KANGIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NI FÖRSTÅR INTE MIN LYCKA, HAN ÄR TILLBAKA!!!!!!!!! I'M SO HAPPY!!!!!!!!!



♥ Amber ♥

Siwons bild är definitivt snyggast!! Och teasern är väldigt lovande, dansen, videon och låten verkar jättebra! Och den här gången är jag faktiskt uppdaterad med SJ, har redan sett alla teaserbilder och videon innan du lade upp det i din blogg ^^



URL: http://citronsocker.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?