Snön är farlig
Publicerat den

Har vurpat idag 2 gånger på gund av snön. En gång när jag var på väg hem från skolan i en nedförsbacke, rakt ner på ryggen och en gång till när jag klev av bussen. Det var en massa snö där som jag trodde att det var en trotoar under men icke, så jag trampade rakt på den och fastnade lite. Inte så bra. Visst, snön är vacker och det blir jul blablabla... men ni kan inte förneka att den är farlig.
 
Hade två prov idag i skolan, eller snarare ett eftersom jag misslyckades att faktiskt komma i tid tills det andra provet. Men den historian drar vi en annan gång kanske aldrig. Och ikväll ska jag vara barnvakt hos mina grannar, ska sova över där eftersom deras föräldrar ska vara borta och kommerhem dagen efter, men det ska bli mysigt. Deras barn är så söta! :)
 
Blev ingen lång och filosofisk text som det var menat att bli men det här får räcka. Asian MAMA awards har också varit idag, men det gör jag ett inlägg om imorgon om jag hinner. Så många awesome artister vann priser och jag är så lycklig! <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?