Stage outfit
Publicerat den

Jag har funderat mycket och länge på min stage outfit till jazzfunken på House of Shapes och jag har köpt ett par supersnygga byxor som ska komma denna vecka förhoppningsvis! Så här ser de ut:
 
 
Jag tänkte också köpa en läpptatuering från Buttericks och fortsätta på mitt "Zebra-tema" haha. Då far man två stycken läpptatueringar i ett paket så jag kan ha en till nästa dag jag har show. Den här kostar 99 kronor på Buttericks :) Det gick inte att förstora den sorry :/
 
 
                                            Läpptatuering, zebra svart/vit
 
Jag funderar också på att köpa en färgad hårspray från Buttericks i silver, rosa, blå eller grön. Har inte bestämt mig ännu haha. Jag har nämligen en tröja med alla de färgarna på och en dragskedja över ryggen som jag tänkte ha och en slags silvrig ögonskygga som är ganska tjock och är teatersmink. Så jag tänkte köpa en hårfärg som inte är silvrig och följer med temat svartvitt så jag sticker ut lite någon annanstanns liksom :)
 
Accesoarer tänker jag verkligen inte ha eftersom jag kommer antingen slå mig själv, slå någon annan eller så trillar de av och den som trampar på det kommer halka och dö typ.
 
Hursomhelst så är det ju valborg idag och jag planerar inte att gå till någon eld, känner mig inte så frisk idag så jag tänker bara stanna hemma och plugga historia och ta mig igenom den oändliga högen med läxor som jag inte har gjort i det ämnet. Fy för historialäxor.



Ida

Woaah vilka awesome kläder!! ^^



URL: http://idoweow.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?