Skaffat mig glasögon
Publicerat den

Eller nja, inte riktigt ännu. Var hos optikern idag med min mor och jag kollade min syn och vi bestämde oss för att skaffa ett par glasögon till mig. Mitt synfel är inte stort men om jag skaffar glasögon kan jag ju iallafall se lite bättre på långt håll och när jag tittar på tv osv. Det blev ett par svarta glasögon som inte är "fyrkantiga" om ni vet vad jag menar. Glasögonen kommer om ca 7-10 dagar och då jag jag ta kort på dem och lägga upp på bloggen! :)
 
Förutom det så träffade jag min nya engelska lärare för första gången idag på terminen. Eftersom jag har varit sjuk osv så har jag aldrig träffat henne men enligt mig så verkar hon väldigt speciell hehe. Nu ska jag försöka göra klart min läxa tills imorgon och med detta lämnar jag er med en gif på Kai från EXO!
 
Hur kan du vara 18 år? xD






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?