Planera planera...
Publicerat den

Nu går det i en rusande fart med projektarbetet, auditions imorgon, fredag och nästa vecka. Så denna vecka blir det mer dans än vanligt och jag ska iväg till min tandläkare under dagen och få tillbaka min nya bettskena. Som jag har saknat den där plastbiten jag har på tänkerna om nätterna haha. Jag har överlevt utan den i två veckor och det ska bli spännade att få tillbaka den, min käke kommer inte vänja sig i början tror jag eftersom den kommer vara större och jag kommer verkligen inte kunna stänga munen när jag sover, vilket jag kommer störa mig på i all evighet. Men vad gör man inte för att lindra sina besvär...
 
På onsdag däremot är jag ledig och då ska jag åkte på Norrtälje marknad med min mormor och moster, myyyyyys. Jag har nämligen inte tid att gå på rimbomarknad på torsdag eftersom jag har dans på eftermiddagen. :)
 
I have alot of feens for Chen for the last couple of months with the "Wolf" and "Growl" era...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?