Att släppa taget
Publicerat den

Att göra någonting för första gången. Att våga släppa in någon för att sedan bli totalt utstött. Ignorerar denna känsla, hoppas att det blir bättre. Blir till slut arg. Fel känslor, arga känslor. Ingen kontakt. Tomhet och en fraga; vad ska jag göra nu? Vem tar steget? Vem säger förlåt? Finns det ens något att säga förlåt över? Det blev en jävla massa frågor och det kommer mer och mer för varje dag. Men nu orkar jag inte mer. Alla chanser som har funnits har aldrig blivit tagna och jag säger härmed upp kontakten med en person jag bryr mig om oändligt mycket. Vet inte vems fel det var men det spelar ingen roll. 
 
Jag vill vara hans vän för den personen han en gång var. Jag vill vara i hans närhet för den känslan som fanns där. Men nu finns ingenting. Och det är faktiskt svårt att inse, inse att jag faktiskt hade stora känslor för den här personen. Jag är inte rädd för att bli avvisad eller utstött för jag anser mig själv att vara en tuff person som tål mycket. Men lögner, och att bli ignorerad för någonting som är helt okänt är fan inte okej. Så nu går gränsen. 
 
Men det är svårt att släppa taget. With the power of internet så har det inte känns lika jobbigt, han fanns ju fortfarnde som min "vän" då. Men idag är det inte så, jag tog steget nu och bröt allt. Det kanske inte var menat alls att vi skulle vara vänner eller något mer, eller så var det menat senare i livet. Det kan jag inte säga. Men ledsen är jag och det lär jag vara ett tag. Hur mycket folk jag har omkring mig så förstår nog ingen hur vi två funkade, vad jag tycker och tänker kan inte uttryckas. 
 
Jag gör detta för mig själv och ingen annan. Så jag hoppas verkligen att detta är bra för mig. Just nu vet jag inte alls. Men med så mycket ilska så kan ingenting bra komma ut av det här så jag vill intala mig själv att det är bättre såhär. Samtidigt så vill jag inte radera honom från mitt minne, detta är en lärdom och jag vill ingenting illa om denna människa. Hoppas han mår bättre och allt löser sig i hans liv. Jag kanske gör detta för hans skull också. Jag vet inte.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?