Chill Torsdag
Publicerat den

Igår var jag ute och tränade parkour och köpte nya parkourskor! Affären låg någonstanns långt bort åt helvete men det var billigt och bra ^^ Skorna är svarta med rosa sula och extremt lätta att ha på sig och en rak, platt sula som jag saknade med mina andra skor. Så nu känner jag mig som en äkta parkourare :D Parkour Academy hade också en träning klockan 7 som jag gick på. Bara för att det är lov så ligger man inte och slöar hemma hehe ;).
 
Idag har jag bara pysslat lite hemma, städat, diskat och lyssnat på musik. Min syster kommer senare i eftermiddag och ska sova här tills på söndag. På lördag ska vi på dop, min systerson ska döpas! :) Men innan dess ska jag och Malin hinna med lite tid tillsammans. Imorgon ska vi åka till Täby och shoppa, äta och mysa galet. Senare så kanske parkourgänget kommer till täby för att öva lite flips inne i en idrottshall, samma byggnad som simhallen! Så förhoppningsvis kanske jag sätter en sideflip eller en jävligt bra diveroll imorn :).
 
Nu ska jag städe lite mer här hemma och sätta på mig lite smink. Ursh, har varit utan smink i allför många dagar nu. Känns inte så bra haha. Men det ska vi ändra på! Ha en bra dag! :)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?