Bra start
Publicerat den

Det går ganska bra för mig just ni i livet! Mitt projektarbete rullar på och allt börjar bli färdigt, dansen på HoS sätter igång om några veckor, jag ska börja med sjukgymnastik och förhoppningsvis blir det bättre den här gången, vi har börjat med danserna för vårshowen i skolan osv.
 
Jag är mest glad över mitt projektarbete, alla är glada och är verkligen med och anstränger sig. Jag ska också förmodligen pröva på att träna parkour för nybörjare. Jag har börjat bli väldigt intresserad av det och inte bara för att det ser ascoolt ut, men också för att det är en bra träningsform :). Så varför inte ge det ett försök? =) Det kan vara bra för mig att veta vad alla hopp och rullningar heter också (jag är på god väg att lära mig allt de säger, men än förstår jag inte allt xD). Jag kan lite basics i gymnastik osv men jag är inte tillräckligt vig och atletisk som de här människorna är. Jag är, som jag kallar det, dansvig och dansatletisk. Alltså tillräckligt för dans haha. En sak som jag inte vet hur man gör är t.ex. hjula. Jag har aldrig kunnat det och vet verkligen inte hur man gör och jag har alltid velat kunna göra det. Så det kan väl kanske vara ett mål om jag provar en träning? Eller deras roliga kullerbyttor hihi ^.^
 
Denna helg hade jag bara tänkt att chilla hemma, göra klart lite danser och planera, gå på löpbandet och göra klart engelska läxan som jag har rymt ifrån hela jullovet. Dock trodde min engelska lärare att han hade fått den men slarvat bort den eftersom jag skulle skriva om en annan bok än alla andra så jag sa att jag kunde skicka den igen i helgen hihi (luriga emma i farten, om läraren tror att du skickat uppgiften, säg INTE emot! xD)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?