London 2014
Publicerat den

Hej!
 
Det var ett tag sen jag skrev. Har varit upptagen med jobb och på måndag flyger jag iväg till London med två fina vänner. Jag är helt uppe i varv och livet är helt enkelt bra. Alla tre veckor med jobb och oändlig värme är borta och jag flyger iväg mot äventyr och avslappning. Inte helt fel ;)
 
Var i Täby Centrum idag med min syster och tittade på Draktränaren 2 och åt mat. Lite härligt sådär ;) Känns lite fail att mina systrar fyller år på fel månader. En mitt i sommaren när jag inte har pengar och de andra två i december, så det blir alltid bara julklappar till dem :/ Men hoppas de gillar mig endå ;) <3
 
Ikväll ska jag städa rummet och göra en lista på vad jag behöver ha med mig till London, lägga över bilder och annat för att göra plats på mobilen för fler låtar. Måste fylla på med massa k-pop för jag kommer nog inte ha tillgång till mycket kpop förutom radion på mobilen :) Kommer inte hinna skriva när jag är i London förmodligen så bloggen lär bli tyst i en vecka minst haha.
 
 
 
 



♥Malin♥

Vi gillar dig ändå!! ;)



URL: http://malinvirvelvind.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?