Biokväll med syster
Publicerat den

Min snälla moster vann två biljetter till Captain America förut och gav dem till mig, så idag ska jag och min syster se på bio tillsammans i Täby. jag tror faktiskt det kommer vara första gången jag går på bio med henne för första gången själv haha. Varför vi inte har gjortdet tidigare vet jag faktiskt inte x). Runt klockan 14.00 ska Lina, Jimmy och deras barn komma hit så ska vi leka lite på mammas jobb medans mamma och Jimmy skulle fixa något typ :).
 
Jag har fått riktigt ont i halsen och jag låter inte som mig själv haha. Ringde doktorn i vallentuna igår men hon sa att det troligen är bara virus som försvinner med tiden. Är ganska trött också så den kommande veckan tänkte jag inte dansa fullt ut och åka hem direkt efter skolan och bara vila. Känner mig ganska slut just nu. Men nu ska jag sminka mig lite och stryka en tröja tills de kommer hit :3  Vi hörs! :)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?