Koreas historia och jul
Publicerat den

Hade tenta idag om koreas historia och jag var väldigt nervös. Var orolig att jag inte skulle komma ihåg allt och om det skulle komma frågor som jag inte kunde. Meeeen det gick väl helt okej, har dock ingen aning om vad det högsta man kunde få och vad godkänt blir för poäng, men jaglär få veta om ett par dagar.
 
Det är en månad kvar till jul ungefär och i helgen ska jag köpa en "liten" julklapp till mig själv som jag har behövt väldigt länge. Nämligen en ny dator, en macbook pro kommer det bli. Ska även skaffa mig en ny bikini. Litekonstigt tänker ni kanske. Men jag ska börja på en slags avslappnings-simmnings grupp för barn med olika typer av smärta. Känns lite spännande och annourlunda med tanke på att jag inte tycker om att simma så mycket, men jag ska pröva två gånger och förhoppningsvis fortsätta nästa termin. Detta är en alternativ lösning på min sjukdom kan man säga. en kavaj och ny mössa ska också införskaffas. Mössan glömde jag på bussen idag tyvärr och en kavaj behöver jag inför middag med den koreanska ambassaden. Dock har jag inte fått något mail tillbaka av min lärare så jag börjar undra om någonting är fel?
 
Korea ska jag ju till också om någon har missat det. Ett helt år i korea kommer vara början på det livet jag vill leva. Men vi tar ett steg i taget. Var på en träff med blueberry efter dagens tenta, lite tom i huvudet men det var väldigt roligt. Fick koreanskt godis och papper från blueberry. Kan knappt vänta tills korea. Maten, dansen, pluggandet, livet på universitetet, utelivet, shopping, kareoke, ALL THE KPOP IDOLS LIVING LIKE NEXT TO ME OMFG och allt där imellan :3
 
Nu ska jag plugga lite fraser innan jag går och lägger mig, har en till jävla redovisning imorn som jag inte alls är förberedd på. Godnatt. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?