Jobb!
Publicerat den

Många har väldigt svårt att hitta ett jobb och jag är väldigt glad att jag hittade ett jobb så snabbt efter att jag slutade skolan. Förra måndagen slutade jag skolan och på torsdag gick jag på en arbetsintervju och blev direkt anställd! Känns så himla roligt :) Jobbet handlar om att sälja olika produkter i matbutiker och just nu jobbar jag en dag i veckan i några veckor framöver, sedan får vi väl se om det blir flera tillfällen i veckan. Första tillfället är på fredag då jag också får en genomgång med personalen på pf event. Jag är väldigt possitiv till detta. Måste säga att mamma var väldigt osäker på det här, att det skulle vara jobbigt eller något. Men man får väl ta det man får tänker jag. 
 
Att hon skulle tycka det är tråkigt är väl hennes ensak men jag tycker faktiskt att det här ska bli kul! Sen ska jag också jobba med hundpassning på kvällar, och eventuellt vissa dagar efter att ha pratat med en annan familj. Så det går faktiskt bra för mig! Gröna lund intervju denna vecka också. 
 
Idag är en hemma dag med lite olika uppgifter. Jag ska "plugga" inför jobbet och lite koreanska. Sedan ska jag gå en liten promenad och hämta ett paket. Nu ska jag strax göra lite lunch och fixa disken.. ursh så tråkigt. 
Ha en fin måndag mina vänner!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?